Bir Kadının Seks Günlüğü Türkçe Dublaj izle

Lütfen Bekleyiniz...
Video saniye sonra yüklenecektir.
Reklamı Geç
YORUM YAP



  • Bir Kadının Seks Günlüğü Türkçe Dublaj izle

    Bir Kadının Seks Günlüğü Türkçe Dublaj izle
    1312205

    Orjinal İsim :
    Yönetmen : Christian Molina
    Senaryo : Valérie Tasso , Cuca Canals
    Yapımcı : Julio Fernandez , Mariví De Villanueva
    Oyuncular : Natasha Yarovenko , Belén Fabra , Geraldine Chaplin , Leonardo Sbaraglia , Ángela Molina
    Yapım Yılı : 2008 - İspanya
    IMDB Puanı :
    Site Puanı :
    Vizyon Tarihi : 26 Haziran 2009
    Süre : 95 Dak.
    Dil : Türkçe Dublaj
    Düzgün bir hayatı ve güzel bir kariyeri olan Val kendi karanlık dünyasını keşfetmeye başlar.Ve hayatını farklı bir yöne sokar.Artk Val için hayat seksten ibarettir.Her gün başkasıyla ilişkiye giren Val tüm bu duyguların içinde kendi saf duygularını ise günlük tutarak dile getirir.Fullonlinefilmizle.com keyifli seyirler diler.
    
    YORUM GÖNDER
    Bu filme 23 yorum yapılmış.

    YORUMLAR
    1. Oğuzhan
      8 Şubat 2015

      ulan o ergenlede yattıya bi oh çektim valla içimde dert oldu lan çocuk camdan izleyip duruyor yüz vermiyordu canımı sıktı neyse sonunda yattıda rahatladım aq

    2. serkan amed
      2 Şubat 2015

      güzel film

    3. suzan suzi
      30 Aralık 2014

      güzelll

      • serkan amed
        2 Şubat 2015

        nerden suzan

      • behsat.b
        8 Şubat 2015

        suzan benimlen sex yzpmak istermisin

    4. fidan
      23 Eylül 2014

      nece gozel terbiye verici filmdir

    5. müslüm gül
      28 Mayıs 2014

      bunların cd sini nasıl alırız. yardımcı olsanız. nasıl sipariş vereceğim

    6. Dest endroi
      4 Nisan 2014

      Guzelll

    7. cixname
      24 Şubat 2014

      etkilenmemek mümkün değil kızılay çadırı anında kuruluyo :D

    8. hale
      19 Aralık 2013

      ufffff çok fenaımmm yaaa

      • pose
        20 Aralık 2013

        Kotu olmamak elde değil ama güzel bir anlattim toplum sorunu ve ders

      • serkan amed
        2 Şubat 2015

        evet fena olmamak elde değil

    9. emrah
      23 Kasım 2013

      bütün iç güdülerimi kıpır kıpır ediyo

    10. John Lachen
      17 Ekim 2013

      Anlamlı ve alınması gereken mesajı aldıgında daha anlamlı.Hoş bi film

    11. 13 Ekim 2013

      filme yada olaya sadece sex gözü ile bakıyorsunuz çok yanlış bir yaklaşım gösteriyorsunuz filmde ki dramı yada ne anlatmaya çalıştığını anlamıyorsunuz

    12. 12 Ekim 2013

      انا

    13. Muhammet Mustafa Baldız
      12 Ekim 2013

      Dilek Şimşek evet öyle

    14. 12 Ekim 2013

      Onu bilmiyorum kardeşim en iyisi karışmamak bende ona söyledim sende çocuğa karışma herkes kendi hayatından sorumlu dedim

      • zübeyir bozkurt
        17 Nisan 2014

        haklısın :)))

    15. 12 Ekim 2013

      COk SExs Bİr Flim Insanı hazdırıyor.. Baktıkca

    16. Eli Eliyev
      7 Ekim 2013

      guzel bir filim cook seksi

    17. Muhammet Mustafa Baldız
      4 Ekim 2013

      çok seksi hazdırıyor

    18. egba
      25 Eylül 2013

      mükemmel ötesi bir filmin son sahnesi tamamiyle hayat için iyi bi hayat dersi izlemeye değer…